Zlecając prowadzenie usług księgowych klienci decydują się na przekazanie w ręce kancelarii swoich cennych informacji. Nasza kancelaria mając świadomość wielkiej wartości danych klientów, wdrożyła kompleksowy system ochrony powierzonych informacji.
![](https://kurczewska.pl/wp-content/uploads/2021/07/Data-Security-1024x576.jpg)
Ograniczenie dostępu
Pracownicy kancelarii mają ściśle określony zakres dostępu do informacji klienta – począwszy od dokumentów źródłowych, poprzez dane w systemach informatycznych, skończywszy na archiwach. Każdy pracownik zobowiązany jest do ochrony danych klientów, zapoznany jest z polityką RODO oraz polityką bezpieczeństwa w kancelarii.
Bezpieczeństwo systemów informatycznych
Kancelaria posiada opracowany kompleksowy system bezpieczeństwa swojego systemu informatycznego. Zasady określają fizyczny dostęp do urządzeń – serwerów, pamięci masowych oraz stacji roboczych. Przesył danych wewnątrz kancelarii odbywa się połączeniami kablowymi, a nieliczne połączenia bezprzewodowe mają zaimplementowane zaawansowane mechanizmy szyfrowania danych. Codziennie wykonywane są kopie zapasowe wszystkich informacji, a ich repozytoria wyniesione są poza firmę na wypadek sytuacji losowych, takich jak pożar powódź itp. Wycofywane z użycia urządzenia informatyczne poddawane są fachowej utylizacji, uwzględniającej trwałe usunięcie przechowywanych na nich danych.